hirdetés

hirdetés
Bejelentkezés..

Legutóbb nézted


Kapcsolat az ördöggel
régi fájl

Hozzászólsz a témához

Neved: ismeretlen
Felhasználónév:
Jelszó:
Hozzászólásod:
Pofák:
Link leírása:
Link (http://):
...


A téma: Adobe Premiere

<< Frissebb Régebbi >>

86055. beka  2019-02-05 11:40:47


A proci i5 , talán 3050-es, ha jól emlékszem.
A lényeg, hogy az alaplapi kártya után egy geforce 1060-as kártya ezek szerint mondhatjuk, hogy drámai sebességnövekedést fog okozni?
A jelenlegi alaplapi intel gpu-ról azt mondta egy teszt, hogy a sebessége borzalmas, kritikán aluli.

Előzménye    Válaszolok<-   

86054. beka  2019-02-05 10:22:05


Köszönöm a választ. Elég homályosan értettem, miről szólt, de ez az én hibám, mert nyilván rosszul fogalmaztam.
Szóval a timeline-on ha csinálok egy effektet, akkor azonnal pirosra vált a klip fölötti rész. Ezt szoktam renderelni, mint preview-t, hogy lássam az eredményt. Viszont a preview felbontása csak HD, nem 4k, mert különben nem is tudnék mit kezdeni az egésszel, főleg úgy nem, hogy csak alaplapi kártyám van.
Tehát arra lettem volna kíváncsi, hogy ez a képernyőre renderelés használható-e, amikor exportálom a videót, vagy nincs értelme, hiszen csak HD-nézetre számolta ki a gép? Talán így egyértelműbb, mire gondolok. Van egy olyan beállítás az exportnál, hogy use previews. Ezzel elméletileg gyorsabban renderel.
A másik részével a válaszodnak abszolút nem tudok mit kezdeni. Azt tudtam, hogy a premiere cuda-kompatibilis kártyával tud dolgozni, de hogy van más lehetőség is, arról eddig nem hallottam, s nyilván arról sem, hogy ez milyen kártyákkal és hogy működik.
Sajnos én csak tanulgatom a programot, s nincs igazán nagy gyakorlatom benne.

Előzménye    Válaszolok<-   

86053. OSSYNI  2019-02-04 21:09:37


szia

1
kérdésre, ha elég erős a vasad, akkor szükségtelen lesz a proxyzás.

2,
A PP17 már bőven tudja a CUDA renderelést (meg nem mondom mióta, de régóta).
Egyébként processzor rendereléshez képest a több CUDA magszám nem jelent jelentős gyorsulást főleg 1 videókártya típuslépcsőnél, de természetesen a magasabb CUDA magszámmal/memória sebességgel gyorsabb lesz.
Ha lenne egy 650Ti-d és egy 1050ti-hoz képes már jelentős lenne a gyorsulás.

Meg kell említeni, hogy az AMD- openCL technológiáját ami szintén ugyanúgy működik, sokan csak az nvidia megoldását ismerik.

Fórumokon sokszor olvasni, hogy CUDA editálásnál leáll a program és/vagy hülyeségeket csinál a premier pl. kockás szétesik a kép vagy színhibás vagy akadozott lejátszású lesz a kép, erre sajna fel kell készülni és hiába az erős vas.

Válaszolok<-   

86052. beka  2019-02-04 08:27:04


Premiere 2017-et használok. Az a kérdésem, hogy van-e értelme a végső renderelésnél használni a preview renderelés eredményét, hogy gyorsabb legyen a kódolás abban az esetben, ha a 4k videót HD preview-val használom a timeline-on? A végső formátum is 4k lesz.

A másik kérdésem, hogy a premiere 2017 használja-e exportálásnál a videokártyát, vagy csak a processzorral dolgozik? Azért érdekel a dolog, mert most jutottam el odáig, hogy gondolkodom külön videokártya vételében. Két kártyát tudnék venni: az egyik Geforce 1050 Ti 4 gigával, a másik 1060 3 gigával. Az 1060-nál több a Cuda mag és magasabb az órajel, viszont kevesebb a memória.
Szóval szeretnék tanácsokat kérni mindkét kérdésemre, ha lehet. Bocs, hogy ilyen alapvető dolgokat kérdezek.

Válaszolok<-   

86047. Hangvadász  2018-12-14 09:53:35


A Premiere-ben egyik helyről a másikra átköltöztetéshez a Project Manager való. Ha nyitsz egy új winchesteren egy mappát és azt megadod célmappának, akkor a program az összes használt forrásanyagot (videó, kép, hang, felirat stb.) oda költözteti.
Így lehet megszabadulni egyébként a felesleges vágatlan anyagoktól is, ha nem akarod egyenként átböngészni, mit használtál, mit nem.

Válaszolok<-   

86046. Halivud Estevez, a filmestészta  2018-12-13 16:54:06


Fuha, remélem van mentésed a projekt fájlról.
Egyébként igen, legalább egymáshoz képest ne mozduljanak el.
Általában én ugy szoktam, hogy nyitok egy mappát, és abba teszem a nyersanyagot, abba nyitom a projektet, felhasznált képeket, hanganyagot, stb... azokat is struktúrálva.

Előzménye    Válaszolok<-   

86044. RCS  2018-12-09 23:15:33


Hát akkor ne kilkkelj a kihagyra, ennyi Ne hurcolászd összevissza a gépen belül a fájlokat, vágd egy helyen, egy projektben.

Válaszolok<-   

86042. JULI  2018-12-08 15:23:04


Sziasztok! Egy olyan dologban kérném a segítségeteket, hogy premier pro cc 2018 vágok, az E meghajtón a mappába raktam a nyeranyagot és megnyitottam egy projektet, elkezdtem rajta dolgozni, majd átvittem a D-re azon folytattam és befejemtem, most írnám vissza, de azt írja ki, hogy a forrásfájt nem lehet olvasni, kezdi sorolni, hogy melyeket, ha ráklikkelek a kihagyra akkor azok a videó nyersanyagok eltűnnek. Ezt miért csinálja? Elvileg egy az egyben átkéne írnia, vagy felülírnia. Ha a vissza megyek a D-re, megnyitom a projektet, akkor piros a film helyén, mintha megsérült volna. Az E-n tárolok, a D-n vágok, egy tornyon belül van mindkét vinyo. Köszönöm a segítséget. Üdv Juli

Válaszolok<-   

85886. beka  2018-01-09 08:04:12


Köszönöm a válaszokat.

Válaszolok<-   

85883. saturn  2018-01-05 18:44:49


Helló beka, a premiere előnézet ablakában lévő képet lehet butítani 1/2-re, illetve 1/4-re is, ezt már próbáltad? Az sokat tud segíteni. Csak a Playback-et kell butítani, az állókép jó, ha megmarad eredetibe, hogy legalább olyankor legyen tisztább a kép, ugyanis butításkor homályosabb, hisz kissebb felbontáson dolgozik. Néha érdemes a képkockát is kiexportálni (1 png fotót) mert ott ténylegesen látni fogod milyen lesz az adott képkocka.

Egy kis youtube (butításhoz):
http://youtu.be/saoEK7LHcAs?t=40s...

Windowsban többnyire a videó kép alatt található egy legördülő, ahol ez választható ki. Ami a csíkokat illeti az idővonalon (a zöld sárga és piros) az nem a felbontás miatt van, lehet bármekkora. A zöld az nincs efektelve, a sárga csík esetén van efekt, de azt a videókari viszi hardveresen, a piros csík viszont már csak proci segítségével szoftveresen fogja tudni renderelni. Megtörténhet, hogy több hardveresen is futtható efekt kombinációja már piros csíkot okoz.

Ha hülyeséget mondtam, elnézést.
Üdv

Válaszolok<-   

85882. Halivud Estevez, a filmestészta  2018-01-05 14:04:12


Vagy lehet, hogy proxyzásra gondolt, vagy ilyesmi?

Olyat szoktak csinálni (úgy hallotam, én még nem csináltam), hogy a teljesítmény kedvéért vágóbarát formátumban/felbontásban dolgoznak, és a végén valahogy kicserélik a fájldarabkákat. Midnegy, már azt írta, hogy túllépett rajta...

Válaszolok<-   

85881. Halivud Estevez, a filmestészta  2018-01-05 14:01:19


Én úgy olvastam, hogy nagyból kicsinyít, nem kicsiből nagyít.
pl 4K-> FullHD-ba vagy ilyesmi.

Előzménye    Válaszolok<-   

85880. RCS  2018-01-05 13:25:33


Nem lesz jó! Mindig a lehető legnagyobb felbontásban kell vágni mert a premiere-ből úgy fog kijönni az anyag ahogy vágtad. Hiába állítasz be még nagyobb felbontást rendereléskor, csak felméretezi a kisebb méretű képet és csúnya lesz a vége.

Válaszolok<-   

85878. Halivud Estevez, a filmestészta  2018-01-05 12:26:19


Semmi gond, inkább kérdezz, hátha tudunk segíteni.

Előzménye    Válaszolok<-   

----==== ezt keresed! ====----
85877. beka  2018-01-05 12:09:04


Köszönöm, a kérdésemre rájöttem magam is, értelmetlen volt, elnézést.

Előzménye    Válaszolok<-   

85874. Halivud Estevez, a filmestészta  2018-01-04 16:17:23


Amennyire tudom, hogy ha interlace a felvételed és nem progressziv, akkor átméretezésnél szálkásodás lehet.

Előzménye    Válaszolok<-   

85873. beka  2018-01-04 09:01:56


Tanácstalan vagyok, mert nem tudom mi a helyes út.
Ha egy projektet úgy vágok, hogy az összes clip felbontása nagyobb, mint a projekt beállítása (azért, mert így tudja kezelni a gépem a clipeket), akkor megadhatom-e az első clipnek, hogy felvegye a projekt méretét? Lesz ilyenkor minőségromlás, ha a clip eredeti mérete lesz a végső renderelt film mérete?
Eddig ezt nem mertem és hagytam eredeti méretben, de úgy az egész timeline piros lesz és az effektezés így csak akkor megy, ha a prewiev-t mindig renderelem.

Válaszolok<-   

85864. Szamos  2017-12-10 17:05:42


Ezen a telefonszámon tudsz elérni: 06202713152. Várom akkor hívásod!

Előzménye    Válaszolok<-   

85862. MACKIE  2017-12-08 20:04:56


Szia ha adsz egy szamot szivesen felhivlak!

Előzménye    Válaszolok<-   

85861. Szamos  2017-12-08 10:45:02


Szia! Aktuális még a dolog? Ócsai vagyok.

Előzménye    Válaszolok<-   

85857. MACKIE  2017-12-01 08:17:24


Sziasztok! Greenbox zenés videóklip vágásához keresünk profi szerkesztö,vágó kollegát! Gyáli studiónkba folyamatos munkalehetöség! (Távmunka nem okés mert a fevétel készítesnél is jelen kell lenni)
06703165961

Válaszolok<-   

85855. Hangvadász  2017-11-29 19:16:13


Attól függ, mit értesz sztereó hatáson. Ha pl. két ember beszélgetését szeretnéd, hogy a tér különböző pontjain szóljanak, akkor a két monó sávon elszeparálod a beszélgetőket (egyik sávon az egyiket, a másikon a másikat hagyod meg, a többit kitörlöd), majd a panoráma gombokkal szétpanorámázod térbe a két embert.
De ez pl. nem működik, ha van háttératmoszféra vagy zaj, mert akkor azt is eltolja a térben, és "ugrálni" fog a hangkép. Vagy ha egyszerre beszélnek, akkor is megoldhatatlan.

Válaszolok<-   

85854. JULI  2017-11-29 10:11:41


Esetleg tudsz javasolni valami mást? Előre is köszönöm

Válaszolok<-   

85850. RCS  2017-11-25 19:55:08


Jaaaa értem. Attól még nem lesz sztereó hatás, csak egyszerűen megkettőzted a mono csatornát.

Válaszolok<-   

85849. JULI  2017-11-24 13:20:23


Szia!
Effect - Fill Left vagy Right
Üdv

Válaszolok<-   

<< Frissebb Régebbi >>