hirdetés

hirdetés

elfelejtett jelszó
regisztráció / adataim


Legutóbb nézted


Kapcsolat az ördöggel
Hozzászólsz a témához

Neved: ismeretlen
Felhasználónév:
Jelszó:
Hozzászólásod:
Pofák:
Link leírása:
Link (http://):
...


A téma: 3D animációk

<< Frissebb Régebbi >>

82782. OSSYNI  2015-04-10 16:03:34


6,6gb fa és szikla, kő ingyenesen letölthető http://www.cgchannel.com/2015/04/download-the-assets-from-ep...

Válaszolok<-   

70819. Redix  2011-06-29 14:52:07


Még tavaly említést tettem, hogy szeretnék egy kis animációt készíteni...hát nem sikerült. Én csak gagyin tudom megoldani. Akivel már dolgozgattunk együtt az nem ér rá, így feldobom a labdát, hát ha valaki elkapja!
A lényeg, hogy a Halivud logóra írtam egy kb. 30mp-es történetet, olyan jópofa kis dolgot. Az animálás fő részét a kis kutyus és a csapó jelenti, háttér szinte nincs is. Aki képesnek tartja rá magát, hogy megtudja csinálni, annak elküldöm a forgatókönyvet. Hajrá!

Válaszolok<-   

66007. Adam Makk  2010-12-01 17:17:41


Itt egy kis tutorial amit én csináltam végre. Remélem tetszik Link! Click Me

Válaszolok<-   

65547. Adam Makk  2010-11-11 13:12:32


Ámen.

Előzménye    Válaszolok<-   

65525. augusztus  2010-11-10 19:58:35


Én is készítettem már gagyi 3D-ét, de olyan jót mint ti még sose. ÉN IS INKÁBB A MOCAP NÉLKÜLI ANIMÁCIÓS VILÁGOT TÁMOGATOM!

Válaszolok<-   

65493. Adam Makk  2010-11-09 22:43:13


Igen szerintem is, amúgy framek nincsenek kivágva, de alap hogy kevesebb framet használnak a rajfilmekben. Az a jó mozgás, ha néha lassabb, néha gyorsabb, így a néző nem unja el magát, és nem zavarodik bele, hanem azonosúl. Szóval halál a mocap-re.

Válaszolok<-   

65485. Redix  2010-11-09 20:15:23


De viszont ettől olyan egyedi... olyan mesés. Én imádom az animációs filmeket éppen amiatt, hogy olyan pofákat vágnak ami az életben nincs ill. nem igen használunk. Ugyan így vagyok a mozgásukkal is. Kissé olyan mint ha itt ott fel lenne gyorsítva, vagy ki lenne vágva pár frame. Én szerintem így jó ahogy van.

Válaszolok<-   

65479. OSSYNI  2010-11-09 17:19:23


igazán, az arc az még mindíg nem tökéletes a filmekben, azt nem tudják teljesen élethűre megcsinálni.Bár nem is rossz, d mégse 100

Válaszolok<-   

65468. -=Vector/SDP=-  2010-11-09 14:28:44


Nameg sokszor hiába a mocap, attól még tré lehet a mozgás és bele kell nyúlni. Egy csomószor már maga a mozgás sebessége teljesen irreális egy cartoon-os közegben, ha egy az egyben csak be van rakva. Az ember kiterjedése, alkata adott és megszokott. Ugyanilyen "mozgással" egy Tapsi-hapsi figura eléggé benyugtatózott lenne. nem?

Válaszolok<-   

65467. Adam Makk  2010-11-09 13:48:47


Jól mondod OSSYNI. Akármennyire is rajzfilmes egy mozgás, valóságos fizikai alapja épp úgy van mint a mi világunkban. Ahogy a világ egyik legnagyobb Disney animátora mondta. "Nem kell élethűnek lennie, csak hihetőnek." Na ezt alkalmazom én is. Én egyáltalán nem vagyok megbékülve ezzel a nagyon előrehaladta grafikai teljesítménnyel, hogy valaki azt mondja hogy"tíz év múlva már nem is kellenek élőszereplők, minden digitálisan fogy történni. Na most ezzel egy baj van, hogy akkor ki kéne rúgni az ősszes színészt, cameraman-t, világosítót sminkest, öltöztetőt stb.. talán a rendező, és a forgatókönyv író megmarad. Szóval én nem csípem a mozgásrögzítős módszert egy kicsit sem, merthogy én animátor vagyok, és a mocap-nek meg az a lényege hogy élethű legyen a mozgás animátor nélkül.De ez hülyeség. Nem tudom elképzelni a Pixar-t ahogy mocap-et használ, lehetetlen. elveszne az animáció varázsa, és megszűnne létezni mint művészet, tudomány. A blogom azon egyszerű oknál fogva angol, hogy magyarokon kívűl mások ís tudjanak hozzászólni, és hogy értsék. Akárhogy nézzük a dolgokat az animáció éppúgy mint a filmvilág középponti nyelve az az angol. Ebben a szakmában nem lehet a csúcsra jutni, ha nem publikálod a munkáidat nemzetközi szinten. Remélem megválaszoltam.

Válaszolok<-   

65453. Stelios88  2010-11-09 10:37:41


Jó a blog.De miért angol?

Válaszolok<-   

65449. ppko.tv  2010-11-09 08:45:22


szép keskenyvásznú videó

Válaszolok<-   

65434. OSSYNI  2010-11-08 22:02:37


nem tudom, hogy a többiek értenek e ebből bármit is...

Tehát a lényeg a mozgás leutánozása, tehát, hogy a karakter egyenletesen mozogjon, ne gépiesen.
Ezt a rendesen felvett anyagon szokták elemezni,hogy az animált karakter mozgása tökéletes legyen, hiszen programozás közben a animátornak nincs mihez viszonyítani, hogy élethű legyen a mozgás.
Itt nem történik lekövetés.

Jól mondom Adam?

Válaszolok<-   

65432. Adam Makk  2010-11-08 20:13:28


Hé emberek, itt egy kis animációs procedúra bemutató videó.
Komenteljetek. Link! itt

Válaszolok<-   

65354. Adam Makk  2010-11-07 14:21:42


Előzménye    Válaszolok<-   

65329. Adam Makk  2010-11-07 09:41:56


Szia mindenki. Itt egy kis blog a munkásságaimról, a fejlécek kérlek nézzétek el nekem, nagypofájuságot sugal de higyjétek el nem az volt a célom. Szabadon nézegessétek a cuccokat, és kérlek jelezzetek vissza. Köszönöm szépen.

Link! My Blog

Válaszolok<-   

64778. Adam Makk  2010-10-20 16:01:06


Az biztos jó. Én nem vagyok annyira a technikai részében benne, inkább a character animáció művészetét szeretem, azt hogy amit csinálok azt elbírja e a gépem, az más dolog. Az animációban az a jó, hogy nem gépigényes, míg a modellezés a nagyon durván az, annál már csak két gépigényesebb dolog van, a világítás, és a render.

Válaszolok<-   

64577. FMprod  2010-10-12 17:09:49


Köszi szépen a válaszokat!
Még nem tudom melyik részére állok rá. Mivel Digitális film szakirányon vagyok, animációt is tanulunk, de még csak modellezés van, meg ilyesmi.(Bár hétről hétre egyre durvább ) Most úgy néz ki, hogy egy Radeon HD 5670 -re futja. Így tudok több mindent csinálni otthon is.

Válaszolok<-   

64522. Adam Makk  2010-10-10 17:53:39


Hali mindenki. Videókártya. Ez nagyon függ attól hogy a grafikán belűl mit csinálsz. Mert pl aki animátor annak nem kell bivaj gép, de aki renderelő, és fényezik, annak ajánlatos a lehető legjobbat megvenni. Ha modellezel akkor olyan középúton keresgélj. Én is azt tudom ajánlani hogy nézd meg a system requirements-et. De azoknál én jobbat javasolnék hogy vegyél, mert az amit oda kiírnak az a minimum. Remélem sikerrel jársz.

Válaszolok<-   

64468. Halivud Estevez  2010-10-08 17:47:31


Szerintem a progi support oldalán System Requirements vagy Hardware requirements címszót keresd.

3D animtől függetlenül én directx 11, 1 GB memóriával, ATI kártyát javasolnék. Állítólag mostanában jobb, mint az NVIDIA család. Azonbelül meg egy-két tesztet, reviewt olvass el, hogy melyik mennyire zajos, ez még a nem mindegy.

Előzménye    Válaszolok<-   

64465. OSSYNI  2010-10-08 16:59:32


nem sokan foglalkoznak itt kifejezetten 3d-vel.

Egy közép kategóriás bőven elég lesz.

Válaszolok<-   

64464. FMprod  2010-10-08 13:17:19


Szevasztok! Még csak most kezdtem 3D animációval foglalkozni, és egyúttal szeretnék egy új videokártyát venni, mert a régi haldoklik. 1-2 éve már nem követem annyira a hardver dolgokat. Maya 2011-et használok. Miket vegyek figyelembe videókari vásárláskor? (Azon kívül, hogy megfizethető legyen )

Válaszolok<-   

62972. Spartacus  2010-08-15 00:06:40


Hello. van itt ollyan, aki használja az anim8or programot?

Válaszolok<-   

61912. mrdr  2010-07-13 19:18:05


tomii blenderrel pl.

Válaszolok<-   

60214. tomii  2010-04-29 11:11:17


Nem biztos, hogy ide tartozik, de azört megkérdem. Milyen programmal lehet animációs filmet, rajzfilmet késziteni. Esetleg van ingyenes is?

Válaszolok<-   

<< Frissebb Régebbi >>
blank