hirdetés

hirdetés
Bejelentkezés..

Legutóbb nézted


Kapcsolat az ördöggel
régi fájl

Hozzászólsz a témához

Neved: ismeretlen
Felhasználónév:
Jelszó:
Hozzászólásod:
Pofák:
Link leírása:
Link (http://):
...


A téma: Munkalehetőségek filmezésben

<< Frissebb Régebbi >>

85454. N. Péter, az üzemeltető  2017-03-03 22:01:06


Szuper!

Előzménye    Válaszolok<-   

85453. marki  2017-03-03 20:42:47


Már több jelentkezés érkezett, nagyon szépen köszönöm a fáradozásait és segítségét!

Előzménye    Válaszolok<-   

85452. N. Péter, az üzemeltető  2017-03-03 20:14:35


Előd: megkérdeztem azt a másik embert, nem tudja vállalni.
Ha senki más nem jelentkezik, és nem akarod magad csinálni írj.
Illetve mi a határidőd?

Válaszolok<-   

85451. N. Péter, az üzemeltető  2017-03-03 20:09:20


Ha tanult, de kezdő vágó lennék elvállalnám, jól jönne. Nincs a referenciázással semmi baj.

De nem vagyok tanult. Szerintem Előd jobban jár, ha maga csinálja.
Illetve tudok valakit, megkérdem.

Válaszolok<-   

85450. Marosvölgyi Előd  2017-03-03 19:33:56


at pppbela Köszönöm, hogy szóltál. Kizsákmányolásról szó sincs, ez számomra csak szabadidős tevékenység, mivel nem ezen a területen kívánok elhelyezkedni. Mint díszletkészítő és tervező, dolgoztam csak referenciákért. Számomra öröm, ha megismerhetek hasonlóan lelkes és törekvő embereket.

at Redix Igen, így gondoltam. Nyilván mindenki a lehető legjobbra törekszik.

Előzménye    Válaszolok<-   

85449. Redix  2017-03-03 14:00:45


Gondolom úgy értik, hogy fel lesz tüntetve a vágó neve a videoklip végén, és így a későbbiekben tud rá hivatkozni "referencia"-ként, hogy ő vágta. Persze ennek akkor van értelme, ha jó a zene, a forgatókönyv, a rendező, és minden egyéb más.

Válaszolok<-   

85448. pppbela  2017-03-03 12:39:04


Hirdetései: 1


Hú, ezt mindig elfelejtem, hogy nem szabad frissíteni, mert akkor duplázódik a komment.
Levennétek az utolsó kettőt a három kommentemből, kérlek!
köszi

Válaszolok<-   

85447. pppbela  2017-03-03 12:37:34


Hirdetései: 1

Nyelvújítás? Referencia szerzésért cserébe (ejtsd: fizetni nem akarunk)


Ez nem munkalehetőség!!

Válaszolok<-   

85446. pppbela  2017-03-03 12:16:48


Hirdetései: 1

Nyelvújítás? Referencia szerzésért cserébe (ejtsd: fizetni nem akarunk)


Ez nem munkalehetőség!!

Válaszolok<-   

85439. Marosvölgyi Előd  2017-03-02 14:18:10


Sziasztok!
Vágót keresek egy videokliphez, referencia szerzésért cserébe. Akit érdekel, írjon nyugodtan.
elod.marosvolgyi at gmail.com

Válaszolok<-   

85241. N. Péter, az üzemeltető  2017-01-02 21:28:25


Válaszolok<-   

85240. xperhz  2017-01-02 15:04:18


meg egy dolog jutott eszembe, de az mar nagyon gayolas szerintem:
lemodellezed a kornyezetet a game engine-ben, texutra, minden nyavalya. 3d kamera track import a live action footage alapjan stb.
lefordittatod a kodot, hogy lehessen futtatni realtime, mint kb egy atvezeto videot a jatekokban.
ezt valahogy rogzited (keplopo vagy nem tudom) es a vegen ezt a mar 2D videot hozod ossze rotozassal vagy green screennel, hogy mozogjanak benne a karakterek.

csak hat ugye ezzel eleg sok problema lehet utolag gyakorlatban.

Válaszolok<-   

85239. xperhz  2017-01-02 14:58:49


az a problema ezekkel, hogy tegyuk fel, lemodellezed es meganimalod a dolgokat amire szukseged van. innentol kezdve kettevalnak a lehetosegek.

a standard filmes VFX workflow az ugy epul fel, hogy ezeket az elemeket emeled be utana egy kompozitorba, ahol jo esellyel texturazod, fenyeled, es hozzaigazitod / beemeled koze a live action footage-t.
a render pedig innen megy ki. nos, ez ha nagy texturakkal es sok poligonnal dolgozol, ugyanugy rohadt lassu lesz mire vegez.

a masik lehetoseg, hogy a 3d modellezo szoftvert hasznalod texturazasra, fenyelesre (ezeket meg tudod tenni Unityben is), es aztan a vegen ugyanitt emeled be a live action footage-t es kompozitalod a videot.
szerintem ezt az ilyen game engine-k mar nem tudjak (Blender igen, de az univerzalis modellezo lenyegeben).

illetve meg annyival egeszitenem ki, hogy ha a vegeredmeny egy relativ keves poligonszamu keves modellu 3D kornyezet, akkor annyira azert nem terheled le a gepedet es nem fog hetekig tartani egy par masodperces render.

Válaszolok<-   

85237. RCS  2016-12-31 20:55:25


Játékmotorokat nem lehet(technikailag) filmes célra felhasználni? Mint pl. az unreal engine különböző verziói amelyeket rengeteg játék használ, meg nemtom mik divatosak mostanában. Piszok élethű dolgokat tudnak manapság már ezek is valós időben(!) megjeleníteni.

Válaszolok<-   

85236. N. Péter, az üzemeltető  2016-12-31 20:23:12


Nekem elég lenne az a kép, amit a GPU-m kinyom.
Az én hobbi szintemen.

Válaszolok<-   

85235. xperhz  2016-12-28 10:05:45


azért az a directx meg valós idejű 3d render nem ilyen egyszerű.
halivud sokkal összetettebb és nagyobb felbontású textúrákkal (16k) és modellekkel dolgozik mint amit ezek a mai játékok visznek. azért is tűnik már-már teljesen valóságosnak.
régebben még az első SW idején (baljós árnyak) azért a technika messze nem tartott ott, hogy ezeket ilyen minőségben ki lehessen renderelni. voltam egy ILM-es srác egyik előadásán és meséltem, hogy a bosszúállók egyik harci jelenetének 3mp-e (~70 frame) tartott kb három napig. még nekik is.

persze ettől függetlenül örülnék neki, ha olyan szintet tudnék akár csak csinálni, mint amilyet halivud tudott 10éve. de sajnos se tudás, se technika hozzá. a Sliders szintjét súrolgatom
mondjuk a legutóbbi filmtrailer utolsó snittje amit ide feltöltöttem az 3D modellezés, szerintem az már elégséges szint egy amatőrfilmnek.
de javítsatok ki.

angolul pedig tudni kell, nincs mese. rengeteget (szinte mindent) angol tutorialokból és online oktatóanyagokból tanultam.

Válaszolok<-   

85234. N. Péter, az üzemeltető  2016-12-27 22:21:47


Ja igen, angolul.
A világ tele van tanfolyamokkal, csak angolul kell tudnod. Azt is lehet online (részben).
Én most spanyolt tanulgatok, alapokat, online.

Előzménye    Válaszolok<-   

85233. N. Péter, az üzemeltető  2016-12-27 22:20:54


Sokfelé, pl Udemyn is van tanfolyam. Online, mérsékelt áron. Saját ütemben csinálhatod. Kipróbálhatod, hogy mennyire is érdekel ez a dolog.

Továbbá létezik sok-sok 2D animációs progi is, ha csak valami sztorit szeretnél felskiccelni, megrajzolni, lekommunikálni, az is elég (azt is meg kell tanulni, de kevesebb idő, renderelés szintén nem lehet sok idő)

Válaszolok<-   

85231. N. Péter, az üzemeltető  2016-12-27 22:16:47


Tanfolyamárak:
egyetemi félév is kerül ennyibe, oszt mire megyünk vele.. 6x ennyit kifizetve kapunk papírt. (ami sokszor hasznos, előszoba, stb.)

Most évődöm, hogy elmenjek-e valamilyen tanfolyamra, vagy inkább eligyam.

Válaszolok<-   

85230. OSSYNI  2016-12-27 21:50:15


Azon tűnődtem én is, hogy van e olyan dolog, ami a Youtube-on nincs fent? Tehát ha akar valamit az ember tuti fent van egy vagon tutoriál, és még ha a nyelvet nem is ismeri az ember, a gombokat azért le tudja ugyanúgy nyomkodni mint a videóban. Persze amikor az ember már megcsinál egy vagon tutoriált kell, hogy érezze, tudja mit kell csinálni a programban.

A 3d viszont más, kezd teljesen elrugaszkodni a hétköznapi valóságtól (nem mintha eddig egyszerű lett volna az utóbbi tíz évben).
A helyzet az, hogy ma már ha nem egy egyszerűbb rajzfilmszerű dolgot csinál az ember, vagy csak részegységeket renderel akkor a valósághű grafika bizony horribilis pénzeken lehet renderfarmokon 1-1 képkockát kirenderelni. (mintha olyat mondott volna halivud napon Tót Emese, hogy kb 3000ft 1 képkocka,kreditrendszeren belül, de ez függ a terep tipusától, effektek nagyságától). Kezd nagyon nem gyerekjáték lenni a dolog, így hiába is végzünk tutoriált 1-1 képkocka kirenderelése már napokat vehet igénybe.
Valószínűsítem, hogy a 3d tanfolyamok is ezért ennyire drágák, mert renderfarmokon számoltatják a tananyagot.

Függetlenül én nem 3d-zem, de nem hiszem,hogy egy szoftveroptimalizálással ne lehetne valósághű grafikát elérni, mai játékok valós időben olyannyira élethű, hogy néha csak megállok és nézem a terepet/tájat/tárgyat.
Egy biztos, ha valaki készíteni fog egy directx támogatású 3d szoftvert, szerintem a többi mehet a kukába a renderfarmokkal együtt.

Válaszolok<-   

85229. xperhz  2016-12-27 15:05:02


sajnos, Attila, az összes Mesharray képzés rohadt drága.
én Nuke tanfolyammal szemezgetek, de nem hiszem hogy megér az nekem 250ezret...
a 3D képzések meg duplájába kerülnek.

Válaszolok<-   

85228. Pákozdi Attila  2016-12-27 09:27:51


No én megnéztem a Filmalap által támogatott Mesharray képzésekből az elsőt s bizony rájöttem, hogy nem az én pénztárcámhoz való. Elhiszem, hogy nagyon jó... no .... azért bízom benne, hogy lesz más majd ami elérhető lesz számomra is. Link! Ösztöndíjas képzés

Válaszolok<-   

85198. mno  2016-11-20 20:24:59


Helló

Ez a poszt lehetne a Filmezzünk együtt, vagy a szereplőt keresek fórumon is, de úgy döntöttem ide rakom ki. Nem akarom többször kirakni.

Egy rövid filmen dolgozunk. Amit magyar, és külföldi fesztiválokra is szeretnénk elküldeni.

Ami publikus a filmről egyenlőre. Dráma, nincs benne kommunikáció(nem némafilm), hosszúságra 15-20 perc, összesen 3 szereplő lesz benne.

További részleteket azokkal osztok meg akiket érdekel!
(azokkal szívesen)

Megvalósítás: közösség finanszírozásból, és szponzorok által fogjuk kivitelezni.

Ehhez a projekthez keresünk munkatársakat legfőképpen, rendezőt, színészeket, világosítót, hangmérnököt és még kisebb munkákra, mint segítők jelentkezését is szívesen fogadjuk.

Ami van:

-Egy forgatókönyv (ami még alakítva lesz, rendezővel egyeztetés alapján)
-Egy zeneszerzőnk: Egy ifjú zongoraművész aki éppen korát megtagadva tizen pár évesen a Bécsi zeneművézeti egyetemen tanul, tanít. Ő irt egy alap műt, továbbiakban ő fogja a film hangulatára írni a zenét.
-egy operatőrünk
-én mint producer, marketinges aki intézi a film elő, közben, és utóéletét. (és a közösségi kampányt)

Ha érdekel, írj e-mailben pár szót magadról, munkásságodról, stb.

janosmagocs( at )gmail(.)com

Köszönöm mindenkinek aki ezt elolvasta,
üdv

Válaszolok<-   

85054. Baggio  2016-09-06 09:47:56


Sziasztok! Az álom valóra vált,nem rég céget alapítottam Wizards Stúdió néven és egyből egy saját ötletemből készült és általam szponzorált nagy játék filmet készítek is!
Ehhez keresünk szereplőket!
Jelentkezni az alábbi lehetőségeken de leginkább emailben lehet, fényképes (színes) "önéletrajzzal"!
Minden kérdésre szívesen válaszolok!
Remélem hamarosan együtt dolgozhatunk!

SZEREPLŐT KERESÜNK!
Nagyjátékfilmünk 30 év körüli, 170-175 cm magas, 100-110 kg-os, duci testalkatú, kedves arcú férfi szereplőjét keressük.
Színészi előképzettség nélkül is bátran jelentkezz!
A jelentkezéseket fényképpel és telefonos elérhetőséggel várjuk az korbanfilm at indamail.hu címre.
További részletek a 0630-6858066 számon.
Minden megosztást köszönünk!

SZEREPLŐT KERESÜNK!
Nagyjátékfilmünk 30-35 éves, 175 cm körüli, kb. 75 kg-os, normál testalkatú,férfi szereplőjét keressük.
Színészi előképzettség nélkül is bátran jelentkezz!
A jelentkezéseket fényképpel és telefonos elérhetőséggel várjuk az korbanfilm at indamail.hu címre.
További részletek a 0630-6858066 számon.
Minden megosztást köszönünk!

SZEREPLŐT KERESÜNK!
Nagyjátékfilmünk kb. 30 éves, magas, 55-60 kg körüli hölgy szereplőjét keressük.
Színészi előképzettség nélkül is bátran jelentkezz!
A jelentkezéseket fényképpel és telefonos elérhetőséggel várjuk az korbanfilm at indamail.hu címre.
További részletek a 0630-6858066 számon.
Minden megosztást köszönünk!

Válaszolok<-   

85025. OSSYNI  2016-08-16 16:37:05


Televíziós casting

Válaszolok<-   

<< Frissebb Régebbi >>