hirdetés

hirdetés
Bejelentkezés..

Legutóbb nézted


Kapcsolat az ördöggel
Figyelem, új kérés-szabály!
Értékeléskor mindig indokolj is. Értékeléskor vedd figyelembe, hogy amatőrfilmről van szó, tehát ne a nagy filmekhez mérd. Azonban ne tűrj semmiféle igénytelenséget. Egyéb etikett, ajánlás: kattints

Tweeney Sodd


Értékelj!

kép helye

Bejelentette: petie

Tweeney Sodd
Készítette:  Egressy Tamás Kventin Films

Tartalom: A múltbéli Londonban egy borbélyt (Egressy Tamás) igazságtalanul elítél egy gonosz bíró (Sipos András), hogy megkapja annak feleségét (Dunay Márta). A nő öngyilkos lesz, a borbély kislánya (Egressy Júlia) pedig a bíróhoz kerül és ott nevelkedik. Tizenöt év telik el: a borbély kiszabadul rabságából és bosszút forral - összeáll a beteges péknővel, Mrs. Lovett-tel (Asbóth Fanni), és együtt véres üzelmet indítanak, melynek célja immár minden betévedő vendég megölése... (a nyitó oldalon a kis piros bezár után láthatóak menüpontok)

Műfaj: Sweeney Todd feldolgozás | Hossz: 32 | Pontátlag: 5.20 | Ennyi értékelésből: 5


Letöltöm vagy megnézem, azután majd jövök és jól megírom.

Ha rossz a link: (nem található a film)
jelentsd itt a Szerkesztőségnek





<<Vissza a listához


Értékelésed

Értékeléskor mindig indokolj is, legalább röviden néhány szóban értékelj. Használhatod az értékelés generátort is. (Lásd lentebb.)
Ha bejelentkezel, te is értékelheted a filmet!


Korábbi értékelések

1 


6386. extasy prod. értékelése : 8 pont


Nekem bejött a film a ruhák kellékek nagyon jok szerintem egyedül igen a kamerázás volt amin lehettt volna javítani de szerintem az énekes részek is szereplők is jol játszotak összeségében minden a helyén volt
   Hozzáfűzés




6346. Quantum értékelése : 3 pont


Sziasztok!
Ha úgy nézem a filmet, hogy most kezdtétek, akkor azt mondom, hogy merész, tele néhány kezdők által elkövetett hibával és adok rá 6-7 pontot. De ennek a filmnek az első számú baja, hogy ez az x-edik filmetek és egyáltalán nem fejlődtetek semmit. Sőt! Inkább azt mondom, hogy rontottatok. A Patkányok kicsit jobban sikerült ennél.
Rendkívül merészek vagytok, hogy bevállaltátok minimális énektudással ezt a filmet. Ez tényleg hatalmas bátorságra vall. E miatt adtam több pontot, mint amennyit szerettem volna, de még egy is jöhetett volna, ha tényleg tudtatok volna énekelni.
Rendezésileg nagyon nagy hibák vannak benne! Tengely törések, plánozási problémák, képegyensúlyi hibák, komponálási tudatlanságok tömkelege. Felvettétek Quentin nevét, mint csapat nevet, de azt tudnotok kell, hogy Tarantino tudatosan rendez, mindig előre megtervezi, hogy hol, mikor, milyen beállítás lesz látható egy jelenetben. Javaslom, hogy elemezzétek ki a filmjeit, ha az ő stílusát akarjátok felvenni. De mielőtt ezt megteszitek, tanulmányozzátok, milyen szabályok vannak egy filmben!
Látom készült storyboard. Ez egy nagyon hasznos dolog akkor, ha tudjátok, miért használjátok. Más dolog előre megtervezni egy jelenetet papíron és más a helyszínen kitalálni mindent. Én mindkettőt csináltam már, egyik sem könnyű, de az előre megtervezés sokkal ajánlatosabb. Ehhez segít hozzá a storyboard, ahol mondhatnánk képregény-szerűen minden jelenetet lerajzolunk. Itt tervezzük meg a kompozíciót, a plánt, egyszóval a beállítást. De nem kötelező használni, pl Scorseese csak leírja, hogy mit akar látni és nagyon ritkán rajzol egy-két pálcika embert.
Hangilag így amatőröktől nagyjából rendben volt, de az ének nagyon nem stimmel.
Operatőri munka egyáltalán nem volt. Az operatőr dolga nem az, hogy mozgassa a kamerát, az a kameraman feladata. Az operatőr megvilágítja a jelenetet, megtervezi a fények irányát és tulajdonságait (szórt, direkt, stb. . . ). Használjatok lámpákat!
A vágás az, ami még nagyon rossz lett. Ide kell az érzés, nem a rendezéshez. Érezni kell, mikor kell vágni, ez adja a film ütemét. Ilyet ütemet sehol nem tapasztaltam a film alatt.
A színjátékot nem szoktam pontozni amatőr filmeknél, mert ezt a legnehezebb kivitelezni. Egyedül talán a főgonosz játékát tudnám kiemelni, ő játszik a legjobban közületek.
Végre egy olyan film, ahol van komolyabb smink! Ez nagyon jó húzás volt! Talán egy picit túlzásba vittétek, de szerintem ez simán belefér!

Na hát így összességében vérbeli amatőrfilm lenne ez, de az a baj, hogy látom a motivációt de nem látok haladást. Ezért csak 3 pontot adok, hogy észhez térjetek. Tessék megtanulni filmezni, ennyi film után ideje lenne már! (Ja, és egyszerre rendezni és szerepelni a film megfojtása így amatőrként!)
   Hozzáfűzés


1 
6458. xperhz hozzáfűzése


nem mertem nekiállni.
ezek után nem is bánom, sőt egy hálisten sóhaj is elhagyta kis lelkemet


6451. Tom Levantine hozzáfűzése


Az eredeti filmben táskás volt Johnny Depp szeme. Baromi jó volt ott a smink. Lehet, hogy Arrin durván fogalmazott, de ebben igaza van.


6450. RCS hozzáfűzése


Azt hogy nem gondoltad át vagy nem jártad be előre a valós helyszíneket, ami elég szarvashiba. Ha nem hasraütésből, hanem létező helyszínek alapján rajzoltad volna hasznos lett volna a sztoribórd. Hollywoodban ha rajzolnak valamit akkor megépítik a film kedvéért, neked tudatosan kell tervezned és alkalmazkodni.


6449. János hozzáfűzése


Én is próbáltam már storyboardot használni, de nem tudom nekem nem jött be. . . iszonyatosan sokat melóztam a rajzolással és tényleg igényes voltam. De a végén a forgatásnál kb annyit értem el vele hogy egy nagy tömb papír volt a kezemben ami inkább elterelte a figyelmem az igazi helyszínről, semmire nem volt jó. Lerajzoltam a dolgokat a rajzon jól nézett ki de a valóságban nem, egyszerűen nem oda jöttek ki a síkok, a vonalak, használhatatlan volt. Rajzon jól nézett ki, élőben meg szallagon nem. Foggalmam sincs mit csináltam rosszul.


6380. Arrin hozzáfűzése


http://halivud. hu/index. php?content=include&subcontent=forum/fshowtalks. php&topicid=200


6378. Tom Levantine hozzáfűzése


Miért ne szólna a szinészeknek? Nem azt mondom, hogy nincs igazad, de ezt honnan veszed?

(Ám igazad van, a wikiben lestem meg. )


6377. RCS hozzáfűzése


Azokat kb úgy is gyártják, futószalagon


6376. Arrin hozzáfűzése


Jó, oké, nyilván nem gondoltam véresen komolyan. Bár a tucatfilmek java elég unalmasan fényképezett.


6375. RCS hozzáfűzése


Nana azért nem szar a magyar film! Oltári nagy tévedés. A fényképezéssel plánozással soha nincs baj, rendszerint a történet a rossz és az egyáltalán nem ugyanaz!


6374. Arrin hozzáfűzése


Ja, wikipédia második bekezdés, hogy a magyarok nem csinálnak általában. Szar is az egész, ahogy van. De mondom megint: nem a színészeknek szól. Nincs benne semmi efféle instrukció. Nem hinném egyébként, hogy a költségvetésen múlna egy storyboard, pálcikaembereket 4 éves kortól rajzolsz, és már az is több, mint a semmi. Csak a megelevenedett formája annak, ami a papíron és a rendező fejében van, ez pedig elég fontos része az előkészületi és a forgatási munkáknak, ahogy Ádám is írja. Egy színésznek meg az a dolga, hogy báb legyen, ő a rendező hús-vér kelléke, attól jó színész valaki, hogy képes azt eljátszani, amit a rendező látni akar. Mellesleg a rutinhiányos amatőröknek volna a legcélszerűbb storyboardot csinálni, hogy letisztázzák miket akarnak felvenni, így nincs olyan, hogy ezt most felvettük-nem vettük, vagy hogy honnan vegyük fel. Aki kicsit is komolyan akarja csinálni, annak célszerű, mert fejből nehezebb.


6373. RCS hozzáfűzése


Van sok olyan rendező aki sosem használ storyboardot, hanem ott a helyszínen ötlik ki a dolgokat. Na de ahhoz azért már ész kell


6372. Tom Levantine hozzáfűzése


Tudjuk mi a storyboard. Egyébként a magyar filmeknél ritkán használnak. Azt olvastam, hogy főleg az amcsikra jellemző, ami nem is csoda, hisz olyan drága filmeknél a színészek inkább bábok.


6371. Adam Makk hozzáfűzése


bocs hogy csak így beszállok a beszélgetésbe, de erre írnom kell. A storyboard nagyon fontos része az előkészületeknek (pre-production). Elsősorban a cameraman-nek szól, és a jelenetben szereplő fontosabb elemek elhelyezkedését, és a kamerához való viszonyát határozza meg, mert a storyboard, olyan szögből rajzolódik amilyenből majd a néző látja a filmet. A legtöbb amatőr filmes megvan róla győződve, hogy nincs rá szügség, de egy igazi filmes, nem a haverjaival forgat, hanem 50 másik emberrel, akiknek érthetően kell elmagyarázni, ebben az esetben lerajzolni az elképzelést. Ez a legkönnyebb módja, hogy az operatőri csapatnak megmutatsd elképzelésed, mert a rendező tudja, hogy minek kell látszania, és minek nem kéne. Ennyi.


6370. Tom Levantine hozzáfűzése


Hát nekünk annak idején, még általános suliban volt a feladat storyboard rajzolása. Akkor úgy tanultuk, hogy elsősorban a színésznek készül.


6369. Arrin hozzáfűzése


Tudom, hogy nem mondtad, az utolsó sor egy lehetséges indokot próbált feltételezni. Egyébként tudomásom szerint a storyboard nem a színészeket korlátozza le. A storyboard a film képi megtervezése: a snittek hossza, a beállítások, kameramozgások, vizualizálódhat milyen effektekre, hátterekre lesz szükség. A technikai forgatókönyv képileg is illusztrál formája, amin a rendező együtt dolgozhat a DOP-pal, vagy mondjuk a forgatókönyvíróval. Kevés köze van a színész munkájához szerintem, azt a rendező ígyis-úgyis eldöntheti, hogy mennyire engedi szabadjára. Annyi van rajta, hogy most fogod magad és odamész. Azt mégse lehet, hogy nem megy oda, mert szerinte inkább nem kéne meghalnia, mert a rajongók nem örülnének. Amúgy is, az irodalmi forgatókönyvek már sokszor tele vannak technikai részekkel, tudja mit vállal. Szerintem egy storyboard csak segítség lehet, de tény, hogy nem mindenki csinál, mert megelégszik a technikai forgatókönyvvel. Amatőrök közt technikai forgatókönyv is alig akad, pedig a storyboardon látod, hogy mi néz ki jól, hogy fog összeállni, és ami fontosabb nekünk: meg tudod mutatni mindenkinek. Ettől még a forgatásokon lévő improviziáció lehetősége adott, a rendezőnek a tiszte eldönteni, hogy teret enged-e neki, vagy keménykezűen bevasalja az első elképzelést.


6368. RCS hozzáfűzése


Hát ez már alkati kérdés. Rendezője válogatja, van aki nagyon vezeti a színészeit, van aki hagyja hogy kiteljesedjenek maguktól. Egy biztos: semmiképp sem hátrány ha van storyboard. Az egyfajta vizuális forgatókönyv.


6367. Tom Levantine hozzáfűzése


Ez jó szokásotok, hogy írtok valamit és azt mondjátok, hogy azt én írtam.

Nem mondtam, hogy nem szeretem a storyboardokat. Sőt, szeretem csak sok esetben nem fontos. Szerintem tök jó dolog születhet, ha nem rágjuk a színész szájába a játékot, hanem hagyjuk ténylegesen játszani. Ez alatt nem azt értem, hogy csinálj amit akarsz és én majd felveszlek a kamerával. Szerintem egész más dolog születik, ha azt mondom, hogy menj oda és húzd ki azt a karót, mintha mutatok róla 6 képkockát hogyan húzzák ki az emberek a karót.

Lehet most hülyeséget mondtam, csak egy röpke gondolat volt.


6366. Arrin hozzáfűzése


Csak várom a véleményedet, nem kell visszakérdezni egyből. Vagy csak úgy keltél fel hogy nem szereted a storyboardokat?


6364. Tom Levantine hozzáfűzése


Miért is fontos?


6363. Arrin hozzáfűzése


Miért is?


6362. Tom Levantine hozzáfűzése


Szerintem egyáltalán nem fontos a storyboard, főleg nem amatőr filmhez.


6354. Quantum hozzáfűzése


Jó, mondjuk hozzá kell tennem, hogy nem láttam az eredetit. De megnézve a trailert, az amatőr verzió alaposan elvette a kedvem tőle, az biztos! És tényleg kisebb volt a smink lényegesen. De ettől még nem veszem lentebb a pontot, a smink érdekesebbé teszi a filmet.


6351. Arrin hozzáfűzése


Ki volt, persze, de nem feketével. . . Egyébként szerintem digitális fényelés van a szemén, egy-két jelenetnél eléggé úgy tűnik, mert hol elmegy, hol visszajön. http://www. youtube. com/watch?v=L_hgrfZVlJA 1:40-nél sehol a sötét smink.


6350. RCS hozzáfűzése


Az jutott itt az eszembe közben mintha a hollót nézném. Nektek nem?


6349. RCS hozzáfűzése


Hát azért Johnny Depp is eléggé ki volt kenve a filmben.


6348. Arrin hozzáfűzése


Egy túlzott smink rosszabb, mintha nem is volna. Az eredetiben a beesett érzetet a világítással érték el inkább, ahogy emlékszem. Nem emelt a szeméhez cipőpasztás távcsövet. . .


6347. OSSYNI hozzáfűzése


Elnézést kérek a készítőktől, én mint régebbi tag szeretem kritizálni (+ -) a filmeket de a Sweeney Todd-ot sem fogom, soha de soha megnézni, mert túlmegy minden olyan képzeletbeli világomon, amit ésszel be tudok fogadni. Ha az eredeti filmre gondolok egy körülírhatatlan hányingeres undor fog el, amit szeretnék leírni de egész egyszerűen lehetetlen leírni.
Ezt is SOHA!
Sorry!


1 


6344. Arrin értékelése : 2 pont


Miket nem talál az ember. . .

Nmikivel tudok egyet érteni. Ezzel a filmmel alulmúltátok magatokat, ami nem semmi. 3 pontot akartam rá adni, de annyit se ér. Idióta rángatózás, ugrabugrálás nagyon komoly fejjel, helyszínhez nem illő jelmezek, felnőtt karaktereket játszó gyerekek, kizökkentő hangeffektek, röhejes panda-smink, dugóhúzós bicska, szörnyen hamis éneklés. . . . most folytassam? Viccnek tökéletes, jókat röhögtem rajta. Mindezekhez a körítésnél akkora arc, hogy a 24-os monitoromon se fért el. Ráadásul nem csak az eredetit gyalázza, hanem a dalbetétek is jobbnál jobb filmek zenéit alacsonyítja le. Van amire egyszerűen ráénekeltetek, hallatszik alatta az eredeti, az milyen már? Igénytelen! A végén a Love Actually-ből a nagy egymásra találós zenére öldöklés aztán igazi művészet. Nem tudom az előttem szólók mit néztek, de ez a film nem ér hat és fél pontot. Storyboard? Ugyanmár, őszintén, az a pár kocka volt lerajzolva, vagy az összes? Csak hogy ki lehessen rakni, hogy volt storyboard? Lehet, hogy volt, de ha koncepció volt az egész, és ezt így akartátok, az talán még rosszabb. Mert a Tamás mindig legjobb döntést hova csinálja végig a filmjeit, ahogy ő mondja. Ha így lenne, akkor legalább a vágás a során kivágtál olyan dolgokat, ami gáz. Oké, hogy rávettétek a híres szinkronhang anyut, hogy felmondja az elején a narrálást, de talán az az első és utolsó normális rész, illetve az se, mert szörnyű a minősége. Na jó, a vér is tetszett a végén. Bár a vérengző ujj azt is nevetségessé teszi. Oldschool, olyan 1960 körül voltak ilyen filmek. A játék egész jó lett volna, ha nem lett volna sok, illetve a remek táncok és énekek nem vitték volna pocsékba. Őszintén, aki ilyet kitesz az internetre az vagy ilyeneket akar hallani, vagy nem látja, hogy milyen szánalmas. Ha pedig azt akarja, hogy oké, ez így sikerült, tudjuk, hogy vannak gyengeségei, de azért nézzétek meg, de gyorsan felejtsétek, mert sokkal jobbak vagyunk, akkor ezt mondja, és ne azt, hogy jobb mint az eredeti, még ha viccnek is indult volna. Mert ez így értékelhetetlen, értelmetlen. Amit várok ezután, az valami Twilight-os vámpíros koppintás, illene a szériába. Én vagyok az, aki általában azt értékeli, ha lát valamiben/valakiben lehetőséget, hogy bátorítsam azt, akiben találok jó hozzáállást, igényességet, vagy puszta képességet arra, hogy jó legyen. Ha belőled egyszer filmes lesz - mert nincs kizárva, mert nem tehetségtelen vagy, hanem igénytelen -, akkor nincs igazság. Maradj a színjátszásnál.
Értékeljetek ti is srácok, mondjátok, hogy elfogult vagyok, nem érdekel. Ez nevetséges.
   Hozzáfűzés


1 
6457. Arrin hozzáfűzése


Így tudom. Hozzáteszem azért, hogy ha igaz is, akkor nem csak miatta, de a tanárai miatt is sajnálatot érzek. Ezt viszont nektek nem kell látni, szerencsétlenségemre jobban ismerem a körülményeket, a motivációkat és a mindezek mögötti gondolkodást, mint kellene, ezért nehéz a sablonkritikát megírnom. Igaz, én nem tudok(tudtam, mikor együtt filmeztünk) olyan arcon csapást produkálni, hogy ebből kijózanodjon. Idő kell hozzá és majd meglátjuk, hogy kinövi-e ezeket a gyermekbetegségeket, amiket már rég ki kellett volna.


6455. RCS hozzáfűzése


Én nem írtam rá egy szóval sem hogy szar, ne ferdítsd ki a szavaimat! Csak nem voltam képes rá hogy végigszenvedjem és épp ezért nem is pontoztam!


6454. Quantum hozzáfűzése


Neeee! Tényleg igaz ez a média óra? Neee! Áááá! Ez azért nagyon dúrva! Akkor már inkább ének órákat tartson! ÁÁááá!!
Most pedig sírva kirohanok a világból! Ááááá!

Félre a tréfával! Tényleg igaz?


6453. Arrin hozzáfűzése


Tudom, hogy kicsit erős volt, de aki médiaórát tart filmezésről a tanár helyett azzal valahogy nem tudok elnéző lenni. A jó filmes olyan helyszínen forgat, amilyen van neki. Nem kitalálsz valami jót, és leforgatod bénán, mert az igénytelen. Tudnod kell mid van, mire vagy képes, és arra filmet írni, és úgy nagyobb eséllyel készítesz jót, még ha kevésbé monumentális is, na ez volna a racionális döntés. Van, hogy elég kicsit tovább kutatni. . .
A pozőr jelzőt se kaptam még soha. Biztos ezt akartad mondani? Én tényleg süllyedtem, mikor meghallottam az Igazából szerelem zenét. Mindennek van határa, és nálam ez már sok volt. De ha már a pozőr szóba került, nézd meg az így készültet. Ki itt a mesterkélt, színészkedő, nagyképű?


6448. János hozzáfűzése


Banyek Arrin, RCS, minden tiszteletem a tietek de most nem értelek meg titeket olyanok vagytok mint akik még nem csináltak amatőr filmet. . . Nem tuom mit vártok, egy sweeny tod koppintástól. . . kész buta ötlet volt mert ezt a filmet nem lehetett megcsinálni. Lehetetlen feladat volt! De ők megcsinálták a lehetetlen feladat 10%-át és ez is valami. Az ötlet eleve szar volt. Nekiállni amatőrként ennek a filmnek, olyan döntés volt mint egy darab vödörrel (mint kellék) nekiállni a Hamlettnek.

Arrin, felhozod a helyszíneket. . . az amatőrfilmes ott forgat ahol tud, erről már egyszer beszéltem, nem tellik neki stúdióra sem 4000 forintos vonatjegyre hogy mindenkit leutaztasson egy megfelelőbb helyszínre, ez nem igénytelenség, ez racionális döntés.
Aztán mondod h röhelyes a panda smink, nem azért de az eredeti filmben ugyanilyen röhelyes volt a smink csaj jobb volt a világítás meg a szinezés és nem láttad a filmen.
Olyan szavakat használsz mint hogy lealacsonyítja az eredetit, te mióta vagy ekkora pozőr XD hagyjuk már. . .
A storyboardba már csak a hecc kedvéért is belekötsz de igazából ez csak spekuláció, amit úgy vélem felfokozott érzelmi állapotban írtál heves indulataid közepette valószínűleg saját magad további hergelése céljából.
a híres szinkronhang anyut - neked tán sosem volt olyan hogy szükségállapotban hasonló megoldáshoz folyamodtál? Nekem is anyu a szinkronhang!XD

Az igénytelenséggel kapcsolatban egyetértek.

Rcs, te meg beírod hogy akkora szar volt hogy végig se néztem. . . hát ez aztán építő jellegű volt. . . ne hozz már rám szégyent

Összegezve: a film nem jó, de a kommenteitek sem. Kommentelejetek igényesen és akkor majd lesznek igényes filmek, mert az igényes komment az építő jellegű.


6345. RCS hozzáfűzése


Az elejével még megbarátkoztam volna, kb 4 pontig ment fel a tetszési index(már ha lehet ezt így kifejezni), amíg a főcím be nem ugrott. Ami utána jött azt már inkább bezártam fél perc után. Így inkább nem pontozok, hiszen végig sem néztem. Bár ez is egyfajta értékelés.


1 


6302. János értékelése : 6 pont


Nekem tetszett. . . 6 pontot adok rá. . . azért nem tizet mert:
-ezt a filmet a zene és a hangok kéne előre vigyék. . . de hangilag büntet. . . az énekek borzasztó hamisak (a szövegek és a dallamok nagyon jók) hallatszódnak a háttérzajok. . . a zene üvölt az ének halk. . . az ember füle meg megy széjjel. . .
-baromi sok a futkosós jelenet. . . nézzétek meg hol ez fut hol az. . . sok benne e futás és legtöbbször nem is jól vannak ábrázolva. . . a színészek esetlenül mozognak. . . a kamera meg remeg amitől kifolyik a néző szeme. Ráadásul Tweeny Sod több helyen is úgy megy ki ezeknél a jeleneteknél a képből hogy egy lendületes mozdulattal kilendül. . . és közben a fejét bedönti. . (lehet bután írtam le de szerintem érthető mire gondolok) Nah ez baromi röhelyes szerintem. . . a rózsaszín párduc Adjeü balra el mondása jut eszembe róla. . .
-figyeljetek a fényre. . . az árnyékolt szobában nem volt gáz a fehér smink de a fényesebb jelenteknél Sod inkább Jokerre hasonlított XD.
-A végén amikor legyilkolja a bírót, szeintem valami kevésbé győzedelmes zene kellett volna. . . a győzedelmes hangulatot Sod arckifejezése átadta a zenének inkább horrorisztikusabbnak kellett volna lennie. . . ez így sok volt és röhelyes lett kicsit. . . nem jött át a helyzet drámaisága. Jobban belegondolva talán Sod is kicsit túl artikulált ennél a résznél. . .
-Használjatok nagyobb késeket. . . az ami volt inkább konzervnyitónak látszott. . . szerintem a késnek központi szerepe van ezért ki kellett volna elelni. . .
Ami kiemelkedően jó volt:
-jelmezek ( bár Sod sminkje kicsit erős volt, és nem mindíg lett szimmetrikus)
-színészet (még ha a mozgáskultúra és az éneklés nem is volt a legjobb)
-plánozás (kivéve futkosós rezgős részek)
-a forgatókönyv
-Tetszett, hogy volt storyboard, látszik a törődés és munka.

Megjegyzés: ez az én defektem. . . de szerintme valamit meg kellett volna változtatnotok a történetben, pl lehetett volna happy end. . . vagy valami mert ez így ugyanaz a film kisebb költségvetésből. . . Meg már meglévő filmet másolni azért sem szerencsés mert a néző akaratlanúl is viszonyít az eredetihez, és az eredeti az eredeti. . . biztos hogy nem fogod tudni olyan jól elmondani (akár külső okok miatt is pl költségvetés, környezet stb) mint a profik. . . (főleg nem a Sweeny Todot mert az amúgy is egy eléggé eltalált muscal) Ezért kell mást mondani. . . Szóval legközelebb saját sztorit, saját filmmel. . .
   Hozzáfűzés


1 
6337. nmiki hozzáfűzése


Ezt az egész filmet most miért kellett? Látom nagy művésznek érzitek magatokat, de közben mint film, egy nagy nulla. Össze-vissza remegő kamera, értelmetlen vágások, érthetetlen szöveg és hamis éneklés. De a hogyan készültben nagyon komolyan beszéltek róla.


6332. Tom Levantine hozzáfűzése


Úgy értem, hogy még friss. Nem elég régi, hogy remake készüljön belőle.


6326. RCS hozzáfűzése


Mi az hogy még ki sem hűlt?


6324. Tom Levantine hozzáfűzése


Az egész más dolog. A Sweeney Todd még ki sem hült. Ha mondjuk egy régebbi filmről beszélnénk, akkor más lenne a helyzet.


6323. RCS hozzáfűzése


Akkor nyilván a Gyűrűk ura is szar, meg a Csillagok háborúja is, meg az összes többi film ami regény alapján vagy egy musical nyomán készült?


6322. Tom Levantine hozzáfűzése


Mi értelme van teljesen ugyanazt megcsinálni? Gondolom ez azoknak készült, akik nem látták a musicalt. Nálam a koppintás nem szerepel a 10-es skálán.


1 


6300. Podi értékelése : 7 pont


Na ez a stílus itt, ami minden bizonnyal elég rendesen megosztja majd a véleményeket.
Elég nehézkesen indul, de végül tetszett. A stílusba nem is mennék bele, hiszen nem is értek hozzá,
és egyébként is Próbálom technikailag boncolgatni.
Ami számomra feltűnik azonnal, olyan érzésem támad, mintha a teljesen nyers filmet a haverom
a kezembe nyomta volna: - Figyu nincs kész, de nézd már meg milyen lesz!
A film üvölt, nem hiszem, hogy nem halljátok!
- Könyörgöm szinkronizáljatok le!!!!
Teljesen eltöri a hatást egy sziréna a háttérben, a szél, sok helyen érthetetlen, Ez a műfaj szerintem, mindennél jobban megköveteli!
A színezés nagyon változó volt, lehet néha nem is volt? (?) Pl a három felé bontott képnél. Sokkal kopottabb
barnásabb régiesebb szín kéne az egész filmre. Nem túl szerencsés volt a kosztümös embereket vegyíteni a civilekkel(borbélynál)
A helyszínek pedig nagyon modernek. Nem is tudom oltári nagy meló lehetett így is, hiszen látszik. Jó az öltözék/smink.
De egy-egy apró dolog, biztos tudott volna dobni a környezeten. Régi könyvek stócban, nem is tudom akármi jobb, túl direkt
az üres lakás. A kézi kamerás részek egyszerűen eszembe juttatták, hogy ez éppen egy forgatás. Nem tudom miért, de
valahogy nem illik a stílushoz. Az álló képek ezerszer hitelesebbek voltak. A végső horror nekem nem illett bele, valami
kevésbé brutális dolog is megtette volna a hatását.
A zenék jók voltak, az ének is. Külön grat mindenkinek A színészek jól játszottak, nem volt amatőr hatásom, sőt. A fiatal kislány kiemelkedően
jól formálta a karakterét. Tetszett, hogy volt storyboard, látszik a törődés és munka. Mondjuk épp ezért nem értem a félbehagyott
Hatást! Ügyes csapat vagytok, így tovább. Azt tudnám mondani, hogy fejezzétek be ezt a filmet!
Tessék utó-szinkronizálni, és sokkal többet kísérletezni a színezésén! Én a minőségen is roncsolnék esetleg digitálisan, hátha hitelesebb. Szívesen megnézném úgy is.
Ja és igen. . . . . . . Mrs. Lovett -ről a fene sem gondolta volna, hogy egy ilyen csinos hölgy játssza
   Hozzáfűzés


1